انجام ۴ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از اجرای ۴ عملیات مهار آتش و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۴ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت یک و ۴ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان برخورد پژو پارس با پایه روشنایی برق در منطقه پیچ کارون روبروی کلانتری اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به مصدوم شدن ۲ سرنشین پژو پارس در این حادثه افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه سریعا با چیدمان تجهیزات ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل، با استفاده از ابزار برش و تجهیزات تخصصی مصدومین را از داخل اتاقک خودور خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری در ادامه به اتصال برق یخچال منجر به آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در طبقه دوم مجتمع مسکونی راس ساعت ۳ و ۳۵ دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان ۱۱ شرقی اشاره کرد و بیان داشت: یک گروه از آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی ساکنان مجتمع را از میان دود غلیظ خارج کردند و نجات دادند، همچنین گروه دیگر آتش نشانان همزمان شعله‌های حریق را مهار و از گسترش شعله‌های حریق به واحد‌های همجوار جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اطفای حریق ساختمان متروکه در ساعت ۹ و ۳ دقیقه در منطقه زیتون کارگری نبش خیابان سروش، ادامه داد: منزل مسکونی ساعت ۱۹ و ۳۶ دقیقه در منطقه عین ۲ به علت بی احتیاطی ساکنان منزل و نزدیک بودن بخاری گازی جنب پرده دچار آتش سوزی شد.

او اظهار داشت: آتش نشانان با ایمن سازی و قطع برق و گاز ساختمان با ۲ رشته لوله آبرسان حریق را مهار کردند و دود ناشی از حریق را به وسیله دستگاه فن فشار مثبت از داخل ساختمان تخلیه کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار