فرمانده نیروی انتظامی خبر داد؛

شناسایی ۲ هزار سلاح شکاری غیر مجاز در پایتخت/ پلیس با سارق مسلحانه برخورد مقتدرانه عمل می‌کند

سردار اشتری گفت: باندی در تهران شناسایی شده که ۲ هزار سلاح شکاری غیرمجاز را برای مسائل امنیتی وارد کشور کرده بودند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در همایش فرماندهان، سر کلانتران، روسای کلانتری، روسای پلیس‌های تخصصی و معاونین، اظهار کرد: امروز بازدیدی از نمایشگاه اقدامات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ داشته ایم و که فقط بخشی از این اقدامات به نمایش داده شد.

وی بیان‌‌کرد: در یک نگاه، تلاش شبانه روزی، مجاهدانه، مقتدرانه فرماندهی تهران بزرگ قابل تقدیر است. امروز امنیت پایتخت به دست این افراد است و گواه ادعای بنده کشفیاتی است که شاهد آن هستیم.

سردار اشتری گفت: باندی در تهران شناسایی شده که ۲ هزار سلاح شکاری غیرمجاز را برای مسائل امنیتی وارد کشور کرده بود و با هوشیاری همکاران ما در پلیس پایتخت،  این مورد شناسایی شده و سلاح ها در اختیار فرماندهی انتظامی پایتخت قرار گرفت.

افزایش کشفیات مواد مخدر در تهران نسبت به سال گذشته

وی گفت: در بحث کشف مواد مخدر، حدود ۲۳ تن مواد مخدر کشف شده است که نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد افزایش کشفیات در تهران داشته ایم. اگر این موادمخدر توزیع می‌شد چندین جوان آلوده به مواد مخدر می‌شدند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه در برخورد با اراذل اوباش با جدیت عمل شده‌است، تصریح کرد: هرکسی که مخالف قانون باشد و در برابر پلیس بایستد و امنیت پلیس را برهم بزند برخورد قاطع خواهد شد و تیم‌های ضربتی در این خصوص سریعا عمل می‌کنند.

فرمانده انتظامی درباره فعالیت‌های اجتماعی پلیس، گفت: یکی از رویکرد‌های پلیس، اجتماعی محور بودن است و با اقشار مختلف پلیس در ارتباط است، نخبگان و... مایل به همکاری با پلیس هستند و این نشان از اعتماد مردم است که  افزایش پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا پلیس در کنار حافظان سلامت ورود کرد و در ستاد ملی مقابله با کرونا نیروی انتظامی حضور دارد، در بحث فاصله گذاری اجتماعی، کنترل تردد‌ها و... پلیس همواره حضور داشته است.

سردار اشتری اضافه کرد: شهر‌هایی که ستاد کرونا اعلام کرد وضعیتشان عادی است، مشکلی برای تردد ندارند و مجوز‌هایی از سوی فرمانداران صادر می‌شود و پلیس نظارت می‌کند. پلیس مجری مصوبات ستاد کروناست. البته برخی از کنترل‌ها از طریق کنترل هوشمند بوده‌است.

وی درباره سرعت ارسال پرونده‌ شکایت‌ها به قوه قضائیه، بیان کرد: افرادی که شکایت می‌کنند پرونده‌های آن‌ها رسیدگی می‌شود. در ۱۲ کلانتر تهران سیستم ارسال پرونده به صورت الکترونیک صورت می‌گیرد در آینده سرعت رسیدگی به پرونده‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

فرمانده انتظامی درباره افزایش سرقت ها، بیان‌کرد: در حوزه افزایش سرقت عواملی وجود دارد طبق گزارشاتی که به پلیس رسیده کشف سرقت افزایش یافته است و هرچه سرقت افزایش یابد کشفیات پلیس هم افزایش پیدا خواهد کرد، جرائم خشن نیز کاهش پیدا کرده است و نیروی انتظامی در برخورد با سارقان مسلحانه مقتدرانه عمل می‌کند.

سردار اشتری درباره وظایف پلیس در حوزه آلودگی هوا، خاطرنشان کرد: یکی از راه این است که خودرو‌هایی فرسوده شده‌اند را از رده خارج کنیم و در بحث آلودگی هوا همه مسئول هستند و پلیس خودرو‌هایی که از رده خارج شده اند را اعمال قانون می‌کنند در این حوزه پلیس همیشه به وظیفه خود عمل کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۳۰ دی ۱۳۹۹
الان با این قطعی برق تو کوچه وخیابونها آیا باز هم امنیت مردم تو تاریکی تامینه
Iran (Islamic Republic of)
hooman
۱۶:۱۴ ۳۰ دی ۱۳۹۹
سلام .ببخشیدسردارچه فایده شمازحمت میکشیددادگاه میفرسته زندان توزندان چیزهای دیگه هم یادمیگیرنن میان بیرون به جون مردم میفتنن دولت اگه راست میگه یه لطفی کنه هرکسی رونظم وامنیت جامعه روبهم میریزه ببره تومیدانهای همون شهرحلق اویزکنه تادرس عبرتی برادیگران بشه بنظرمن نیروی انتظامی وقتی زحمت میکشه زندان رومیگیره خودش حکم روانجام بده بهتره نیازی نیستش بره دادگاه کلی کاغذوقلم ووقت وووووصرف این بی مصرفهابشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۳۰ دی ۱۳۹۹
ببخشید،من ادبیات فارسبم ضعیفه زحمت میکشید تیتر خبرتون رو برام ترجمه کنید. پلیس با سارق مسلحانه برخورد مقتدرانه عمل میکند یعنی چی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۳۰ دی ۱۳۹۹
چطور میشه اسلحه شکاری مجوز دار تهیه کنیم؟
آخرین اخبار