رئیس سازمان اورژانس خراسان شمالی خبر داد:

بیش از ۲۲ هزار ماموریت شهری و جاده‌ای اورژانس در خراسان شمالی

تقی دولت آبادی گفت: ۲۲ هزار و ۴۲۵ ماموریت شهری و جاده‌ای در ۹ ماهه امسال توسط اورژانس استان به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  تقی دولت آبادی رئیس سازمان اورژانس خراسان شمالی گفت: از این ۲۲ هزار و ۴۲۵ ماموریتی که در سطح خراسان شمالی انجام شده، ۴ هزار و ۱۹۶ ماموریت آن حوادث تصادفی و ۱۸ هزار و ۲۲۹ ماموریت نیز حوادث غیر تصادفی بود.

دولت آبادی افزود: ماموریت‌های غیر تصادفی شامل بیماری‌های مختلف مانند بیماری‌های قلبی، تنفسی، مسمومیت‌ها، زنان و زایمان و... و حوادث مانند سقوط، غرق شدگی، نزاع و... می‌شوند و ماموریت‌های تصادفی نیز حوادث ترافیکی در سطح استان است.


بیشتر بخوانید


او  از اجرای ۱۴ هزار و ۲۰۸ ماموریت شهری و ۸ هزار و ۲۱۷ ماموریت جاده‌ای در ۹ ماه امسال خبر داد و گفت: در این مدت ۱۴ هزار و ۷۰۶ مورد اعزام به بیمارستان داشتیم، ۶۶۴ مورد در محل درمان شدند و ۴۷۰ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

رئیس سازمان اورژانس خراسان شمالی بیشترین ماموریت‌های غیر تصادفی را شامل ضعف، قلبی، تنفسی و افزایش فشارخون عنوان کرد و گفت: در ۹ ماه نخست امسال ۲۲ هزار و ۳۵۳ تماس، منجر به اعزام آمبولانس شد و ۹ هزار و ۵۸۳ تماس مشاوره‌ای و متاسفانه ۸ هزار و ۱۳۹ تماس نیز مزاحم تلفنی بود.

دولت آبادی تعداد ماموریت اورژانس هوایی را ۲۴ مورد خواند و افزود: ۱۴ ماموریت اورژانس هوایی به بیمارستان اعزام و ۱۰ ماموریت نیز لغو شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.