۲۸۹ مشترک گاز آذربایجان‌غربی در طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها ثبت نام کردند

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون ۲۸۹ مشترک گاز آذربایجان‌غربی در طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی  طی ویدیو کنفراسی با حضور مشایخی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران و مدیران عامل گاز سطح کشور در خصوص گزارشی از روند اجرای طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌های خانگی و تجاری، اعلام کرد: آذربایحان‌غربی از لحاظ تعداد ثبت نامی‌ها هم اینک در رتبه سوم کشوری قرار دارد.

او  با اشاره به اینکه به نسبت جمعیت استان و تعداد مشترکین و به گواه ارقام و اعداد، آذربایجان غربی یکی از استان‌های پیشرو در اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف موتورخانه‌هاست، اظهار کرد: این موفقیت، اما در سایه اقدامات شایسته و خلاقانه‌ای بود که توانست همراهی و مشارکت مردمی را برای اجرای هر چه بهتر این طرح جلب کند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه ۲۸۹ مشترک در این طرح ثبت نام کرده‌اند، افزود: تعداد مجریان ثبت نام کننده در این طرح نیز ۳۲۱ نفر بوده که تاکنون قرار داد اجرای بهینه‌سازی ۱۵ موتورخانه منعقد شده و از این تعداد عملیات ۵ مورد به اتمام رسیده است.

به گفته شیخی، در مجموع ۱۷ هزار و ۶۰۰ موتورخانه خانگی و تجاری در آذربایجان‌غربی وجود دارد و انتظار می‌رود، موتورخانه‌هایی که نسبت به متراژ واحد، پرمصرف هستند، در این طرح ثبت نام کنند.

او در ادامه با اعلام اینکه استخراج کد‌های موتورخانه‌ها با جامعه هدف ۱۷ هزار و ۶۰۰ مشترک توسط کنتورخوانان انجام گرفته و تنها در آذربایجان‌غربی انجام شده است، گفت: برگزاری سه دوره آموزشی از جمله شناسایی گلوگاه‌های سیستمی طرح، دوره آموزشی ناظرین، مجریان و روسای ادارات و کارکنان آن‌ها از جمله برنامه‌های شرکت گاز آذربایجان‌غربی در راستای اجرای بی‌نقص طرح بهینه‌سازی موتورخانه بوده است.

شیخی، با اشاره به بهره‌گیری شرکت گاز استان از همه ظرفیت‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی، اظهار کرد: ایت شرکت با حضور مدیران در برنامه‌های صداوسیما، پخش محتوای رسانه‌ای در رسانه ملی، تبلیغات محیطی، تولید و انتشار فیلم، موشن گرافی و کلیپ در شبکه‌های اجتماعی و شناسایی جامعه هدف و توزیع بروشور‌های اطلاع رسانی، توانست با رویکرد اقناعی گامی موثر در جلب مشارکت مردمی برای اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه‌ها بردارد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.