اجرای طرح هر پاسدار حامی یک یتیم به نیت حاج قاسم در خوزستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: طرح هر پاسدار حامی یک یتیم به نیت حاج قاسم سلیمانی در استان اجرا می‌شود.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای طرح هر پاسدار حامی یک یتیم به نیت حاج قاسم گفت: استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهاد‌ها از جمله سپاه پاسداران، بسیج و گروه‌های جهادی اولویت اول جهت هم افزایی است.

او اولویت کمیته امداد خوزستان را توانمندسازی خانواده ها، مسکن، جهیزیه و ... عنوان کرد و افزود: رفاه و آسایش مددجویان امری مهم تلقی می‌شود، بطوریکه سیلاب پارسال، ۱۵۰ منزل مسکونی احداث شد و ۲۱۵ واحد دیگر در نقاط مختلف استان تعمیر و بازسازی شدند.

شیبه بیان داشت: همچنین ۲۱۰ واحد آسیب دیده از سیل هم اکنون در حال احداث بوده و ۱۱۰ واحد مسکونی دیگر نیز با تلاش و همکاری گروه‌های جهادی در دست تکمیل هستند.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان نیز با تاکید به رفع مشکل اشتغال خانواده‌ها و به ویژه جوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کرامت خانواده‌ها و استحکام خانواده‌های تحت پوشش نیز باید حین خدمت رسانی به آن‌ها حفظ شود.

او بر ارائه خدمات زیر بنایی مثل مسکن به مددجویان تاکید و تصریح کرد: سپاه پاسداران آمادگی دارد از همه ظرفیت‌های خود برای خدمت رسانی به ساکنان مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها استفاده کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.