به مناسبت روز هوای پاک؛

همایش دوچرخه سواری عمومی در اسدآباد برگزار می شود

سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد از برگزاری همایش دوچرخه سواری عمومی به مناسبت روز هوای پاک با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان خبر داد.

علی جمور,سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،به مناسبت روز هوای پاک با شعار هوای پاک ،تعهد مسئولان ،مشارکت مردم چهارشنبه یکم بهمن ماه ساعت ده صبح از میدان دانشگاه به سمت روستای بیاج همایش دوچرخه سواری عمومی آقایان شهرستان همراه با قرعه کشی و جوایز ارزنده برگزار می شود.

او با اشاره به برگزاری این همایش با حضور دوستداران طبیعت با هدف نهادینه کردن فرهنگ استفاده از وسیله نقلیه عمومی به ویژه دوچرخه و کاهش آلودگی هوای شهرستان افزود :همایش عمومی دوچرخه سواری با همکاری اداره ورزش و جوانان ،اداره محیط زیست ،هیئت دوچرخه سواری و هیئت اندیشه ورزان جوان و فرمانداری شهرستان به منظور هفته هوای پاک با رعایت جدی  شیوه نامه های بهداشتی پیش بینی شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد افزود:مردم این شهرستان با استفاده از دوچرخه می توانند برای ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی و کاهش آلودگی هوا در سطح کشور پیشگام باشند.

جمور در ادامه گفت: پنجاه درصد آلودگی شهر ها مربوط به استفاده از خودروها و موتورهای دیزلی میباشد که با تبدیل موتورهای دیزلی به برقی میتوان نیمی از آلودگی شهرها را کاهش داد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.