جلالی: بازی با شهر خودرو گام اول ما است/ تیم نساجی با جایگاه واقعی خود فاصله دارد

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی تیمش برابر تیم شهر خودرو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم شهر خودرو اظهار کرد: فکر می‌کنم این موهبتی است که  انسان در جایی  که دوست دارد حضور داشته باشد و خداوند را شکر می‌کنم. دوست داریم کار‌های خود را قدم به قدم پیش ببریم . در شرایطی هستیم که خیلی باید وضعیت تیم را تغییر بدهیم. بازی فردا با شهر خودرو قدم اول ما است و ایده‌هایی برای بازی داریم که انشاالله آن ایده‌ها شکل بگیرد و شرایط را در کنترل خودمان در آوریم.

او ادامه داد: امیدوارم از طریق خلاقیتی که بازیکنان دارند و به آن‌ها ایمان دارم در نهایت بتوانیم در مشهد نتیجه خوبی بگیریم. متاسفانه چند بازیکن ما از جمله زامهران و رحمتی برای بازی فردا آسیب دیده هستند، اما وضعیت سایر بازیکنان از لحاظ روحی خوب است.

جلالی درباره جایگاه نساجی مازندران گفت: برای این موضوع باید صبر کنیم. اول باید ظرفیت‌های تیم را چک کنیم و  اینکه جایگاه واقعی نساجی کجاست؟ آنچه که با اطمینان می‌توانیم بگویم این است که این تیم با جایگاه اصلی خود فاصله دارد و به امید خدا نساجی  در یک زمان برنامه ریزی شده به جایگاه خود می‌رسد.  

سرمربی نساجی مازندران درباره اینکه این تیم در نیم فصل دوم تغییراتی خواهد داشت، بیان کرد: بله، درست است که تیم نساجی ظرفیت‌های خوبی دارد، اما در برخی از نقاط ضعف‌ دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار