مدیرکل بنیاد مسکن لرستان:

پراکنش مقاوم‌سازی سطح استان لرستان یکنواخت نیست

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: میانگین مقاوم‌سازی منازل روستایی استان یکنواخت نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: با بیان اینکه در بعضی شهرستان‌ها مقاوم‌سازی نزدیک به ۱۰۰ درصد است، تصریح کرد: در شهرستان‌های بروجرد و دورود نرم مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی بالا است.

او بیان کرد: مقاوم سازی مسکن به ویژه مسکن روستایی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان افزود: در بعضی از مناطق مانند خرم‌آباد، الیگودرز، کوهدشت و دلفان میانگین مقاوم‌سازی زیر ده درصد وجود دارد.

رضایی اضافه کرد: این نقاط باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند که در برنامه و در دستور کار بنیاد مسکن قرار دارند که کار مقاوم‌سازی آن‌ها انجام شود.

او با اشاره به میانگین مقاوم‌سازی منازل روستایی در سطح استان، افزود: میانگین مقاوم‌سازی منازل روستایی در حال حاضر حدود ۷۶ درصد است.

مدیرکل بنیاد مسکن ادامه داد: در تعدادی از مناطق لرستان همچنان مشکل مقاوم‌سازی وجود دارد و درصد بهره‌مندی پایین است و تراکنش در بخشی از استان مناسب نیست.

رضایی اظهار کرد: زلقی و ززوماهرو الیگودرز، قلایی سلسله، سفیددشت خرم‌آباد و منطقه میربگ دلفان از جمله نقاطی هستند که نیاز به مقاوم سازی بیشتری دارند و در دستور کار است که توجه بیشتری به این مناطق شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.