بارش برف و موج سرمای شدید در استان همدان در راه است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: امروز عصر بارش برف در استان آغاز می‌شود و بعد از آن دمای هوا به شدت کاهش خواهد یافت.

حسن باقری شکیب، کارشناس اداره کل هو اشناسی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با ورود موج بارشی به استان امروز عصر  و شب بارش برف را در استان خواهیم داشت و بعد از دمای هوا ۱۰ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‌کند.

او با اشاره به کاهش شدید دمای هوا از روز پنج شنبه در استان همدان افزود: کاهش دما در شهر‌های شمالی استان تا ۱۷ درجه سانتیگراد زیر صفر و در شهر‌های جنوبی استان تا ۱۳ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان به باغداران توصیه کرد برای گرم کردن باغات از بخاری باغی و آتش کنار زمین استفاده کنند تا درختان دچار سرملازدگی نشوند و گلخانه داران و دامداراران و مرغداران هم افزایش دمای را برای کاهش خسارت داشته باشند.

باقری شکیب ادامه داد: در شبانه روز گذشته دمای هوا در همدان بین ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر تا ۱۰ درجه سانتیگراد در تغییر بود.

در شبانه روز گذشته اسدآباد با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بود و دمای کمینه در بیشتر نقاط استان بین ۵ تا ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.