معاون دانشجویی دانشگاه شریف:

کرونا باعث شد انقلاب دیجیتالی را باور کنیم

فاطمی‌زاده گفت: ارائه آموزش مجازی باعث شد تا زیر ساخت‌های سخت افزاری را توسعه داده و انقلاب دیجیتالی را باور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز (چهارشنبه ۱ بهمن) مراسم افتتاحیه اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید ۱۹ با حضور عماد الدین فاطمی زاده معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف و جمعی دیگر از مسئولان دانشگاهی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: یک سال پیش از این هیچ تصوری در خصوص بروز همه گیری کرونا و قرار گرفتن در شرایط فعلی نداشتیم. شیوع بیماری کرونا باعث شد تا زندگی افراد از تمام جهات دچار اختلال شود.

فاطمی زاده افزود: ارائه آموزش مجازی طی یک سال گذشته باعث شد تا زیر ساخت‌های سخت افزاری را توسعه داده و انقلاب دیجیتالی را باور داشته باشیم. در حوزه آموزش استفاده از ظرفیت آموزش مجازی توانست به خوبی خود را نشان دهد و از این به بعد باید از این شیوه به عنوان یار و مکمل آموزش حضوری استفاده کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: جبران خسارت‌های اقتصادی و پژوهشی ناشی از همه گیری کرونا مسئله‌ای است که باید به آن توجه شود.

او گفت: دانشجویان نو ورود برای اولین بار زیست بوم دانشگاه را تجربه می‌کنند. نتایج اولین طرح همدلی در دانشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که دانشجویان درگیری‌های جدی و نارضایتی‌های روان‌شناختی زیادی دارند و باید به صورت جدی از طریق مراکز مشاوره دانشگاهی مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.