معرفی کتاب؛

چگونگی خلق نشان‌های نوشتاری را در کتاب محمدعلی کشاورز بخوانید

کتاب «نشان نوشتاری» تالیف محمدعلی کشاورز در انتشارات سوره مهرمنتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،کتاب «نشان نوشتاری» تالیف محمدعلی کشاورز در انتشارات سوره مهر منتشرشد.نویسنده در این اثر نشان‌های نوشتاری را بررسی و دسته بندی می‌کند و این نشان‌ها در فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، تجاری و نهاد‌های اجتماعی و دولتی کاربردی وسیع دارد.


بیشتربخوانید


«نشان‌های نوشتاری» اثری است که صاحبان مشاغل،سرمایه داران،اشخاص حقیقی و حقوقی همچنین موسسه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند،از آن برای معرفی خود یا حوزه فعالیتشان به دیگران در شکل‌های مختلف از جمله اوراق شناسی، اداری و تولیدات بهره ببرند.

کشاورز سعی کرده  در کتاب «نشان نوشتاری» به نشــان‌هایی بپردازد که خوشنویسان، استادان، دانشجویان و هنرمندان ایرانی آن را طراحی و اجرا کردند.همچنین از به کاربردن اصطلاح‌های کشور‌های دیگر در این زمینه تاحدامکان پرهیزکرده است .

نویسنده در انتخاب، معرفی و بررسی نشان‌های نوشتاری ابتدا نمونه‌های فرهنگی و مذهبی را در اولویت قرار ‌می‌دهد؛درضمن  نام هر هنرمند را ذکرمی کند.در این اثر برخی نشان‌ها درحدضرورت تحلیل و بررسی شده اند.مباحث هنر‌های تجسمی که در طراحی نشان نوشتاری تاثیردارد،در کتاب ارائه شده است؛برای اینکه مسائل بعضا فراموش شده را مرور کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۵ دی ۱۴۰۰
این خوبی میگم این یه چیزی میگن که همه اینکه مواد مریض توش که میخورن پرمیده
آخرین اخبار