سرپرست معاونت گردشگری خراسان شمالی خبرداد؛

اشتغال ۲۴۰ نفر در بخش گردشگری خراسان شمالی

ابوالفضل اسماعیلی گفت: در ۹ ماهه امسال با استفاده از پرداخت تسهیلات و حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده در بخش گردشگری استان، برای ۲۴۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   ابوالفضل اسماعیلی سرپرست معاونت گردشگری خراسان شمالی گفت : این میزان اشتغال با استفاده از پرداخت تسهیلات و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های گردشگری استان ایجاد شده است.


بیشتر بخوانید 


او حجم سرمایه‌گذاری در مراکز گردشگری استان در ۹ ماهه امسال را ۲۵۶۶میلیارد و ۶۷۱میلیون ریال برشمرد و گفت : از این رقم، ۲۱میلیارد و ۳۹میلیون ریال در بخش دولتی و ۲۵۴۵میلیارد و ۶۳۲میلیون ریال در بخش خصوصی، حجم سرمایه‌گذاری در ۹ ماهه گذشته امسال بوده است.

سرپرست معاونت گردشگری خراسان شمالی عنوان کرد: علاوه بر این تسهیلات، فعالان و شاغلان حوزه گردشگری استان در ۹ ماهه امسال ، ۱۴ میلیارد ریال نیز تسهیلات کرونا دریافت کردند که منجر به بازگشت ۹۵ نفر به چرخه اشتغال شد.

او با اشاره به اجرای ۱۳ پروژه شاخص حوزه گردشگری امسال  از سوی بخش خصوصی و دولتی گفت: در حال حاضر با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری، بیش از ۱۵ پروژه در حال اجرا نیز در استان وجود دارد که مرکز تفریحی گردشگری، هتل، اقامتگاه‌ها بوم‌گردی، مجتمع اقامتی‌پذیرایی و بین‌راهی، کمپینگ گردشگری و سفره‌خانه سنتی ازجمله این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.