دختر بایدن: نگران امنیت پدرم هستم

دختر رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به دلیل ناآرامی‌های اخیر در کشورش، نسبت به امنیت پدر خود در مراسم تحلیف ابراز نگرانی کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، دختر رئیس جمهور منتخب آمریکا نسبت به امنیت پدرش در مراسم تحلیف ریاست جمهوری، که امروز برگزار می‌شود، ابراز نگرانی کرد.

اشلی بایدن در اولین مصاحبه تلویزیونی خود پس از حملات اخیر به کنگره آمریکا از نگرانی خود درباره سلامت و امنیت پدرش در مراسم تحلیف سخن گفت. دختر بایدن گفت: تصور می‌کنم وقتی کسی را که می‌شناسی و عاشقش هستی اگر تهدید شود، برای امنیت او نگران هستی.

وی نسبت به حوادث اخیر حمله به ساختمان کنگره آمریکا ابراز غم و اندوه عمیق کرد. دختر جو بایدن روز‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را برای خود و خانواده اش دشوار توصیف کرد و گفت بسیار اعصاب خردکن بود. چند شب انتظار برای دیدن نتیجه انتخابات سخت بود.

مراسم تحلیف ریاست جمهوری بایدن امروز تحت تدابیر شدید امنیتی در واشنگتن برگزار می‌شود. اطراف ساختمان کنگره حصار کشی شده است و نیرو‌های گارد ملی به طور دائم با اسلحه در حال گشت زنی هستند. بسیاری از خیابان‌های اطراف کنگره هم مسدود شده است.

همچنین شماری از نیرو‌های گارد ملی آمریکا از ایالت نبراسکای این کشور راهی واشنگتن دی سی شدند. این نیرو‌ها با یک فروند هواپیمای نظامی از فرودگاهی در شهر لینکلن راهی پایتخت آمریکا شدند. قرار است از این نیرو‌ها برای حفاظت از کنگره در روز مراسم تحلیف بایدن استفاده شود.

حملات اخیر هواداران دونالد ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا نگرانی‌های امنیتی فراوانی را از بابت برگزاری ایمن مراسم تحلیف بایدن ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار