شهروندان در بهبود بهداشت شهری همکاری داشته باشند

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز گفت: شهروندان در بهبود بهداشت و نگهداشت شهر همکاری داشته باشند و شهرداری را یاری دهند.

محمدرضا قنواتی مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از وظایف واحد خدمات شهری، ارتقای سلامت شهر، افزایش سلامت و رفاه شهروندان، ایجاد نمای زیبای شهر است که در این زمینه پاکسازی مواد زائد جامد شهری، نخاله‌های ساختمانی رها شده، رفت و روب، پاکسازی، لایروبی و لجن کشی کانال‌ها، نصب و شستشوی مخازن زباله جزو موارد اصلی در پاکسازی شهری است.

او بیان داشت: پاکسازی و تنظیف معابر شهری در زمینه ایجاد سلامت شهروندان و آسایش و رفاه حال آن‌ها مهمترین هدف واحد خدمات شهری است که این واحد از هیچ تلاشی برای ایجاد این این مهم دریغ نخواهد نمود.

قنواتی افزود: در همین زمینه شهروندان نیز باید در کنار مدیریت شهری، نهایت همکاری را در بهبود بهداشت شهری داشته باشند. شهروندان می‌توانند با نریختن نخاله در احداث ساختمان‌ها و زباله پرانی در معابر عمومی و پارک‌ها و فضای سبز کمک شایانی به تنظیف و بهداشت شهری داشته باشند که همواره شاهد شهری تمیز و پاکیزه باشیم.

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز گفت: دریافت خدمات و تسهیلات شهری از سوی همه شهروندان، بهبود و ارتقای کیفیت محیطی و وضعیت کالبدی شهری، توجه به پاکیزگی، زیبایی فضای شهر و رفع انواع آلودگی‌های زیست محیطی از اهداف مهم این واحد است.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان خواست که با حفظ و نگهداری اموال عمومی و به موقع قرار دادن زباله‌های خانگی در ساعت ۲۳ درب منزل، در حفظ و پاکیزگی شهر با شهرداری همکاری نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار