خاموشی معابر و خیابان‌های اراک و اعتراض دادستان

خاموشی معابر و خیابان‌های اصلی شهر اراک صدای دادستان را درآورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  چند وقتی است که برق برخی چراغ‌های خیابان‌های اصلی و معابر شهر اراک شب‌ها خاموش است و این موضوع مشکلاتی را برای مردم اراک به وجود آورد و حتی صدای اعتراض دادستان راهم بلند کرد.

در همین راستا قاسمی دادستان اراک گفت: خاموشی برق بسیاری از خیابان‌های اصلی شهر اراک و از طرفی ناهمواری‌ها و چاله‌ها در برخی خیابان‌ها موجب بروز حوادث و تصادفات در شهر اراک شده است.

قاسمی افزود: این موضوع آسیب‌هایی به شهروندان وارد کرده است و از طرفی موجب برخی ناامنی‌ها و مزاحمت‌ها از سوی اراذل و اوباش می‌شود که در این موارد پرونده‌هایی هم تشکیل شده است.

او اضافه کرد: علاوه بر تکلیف نهاد‌های متولی، دستگاه قضایی هم بدون مسامحه به وظیفه پیگیری و برخورد با تضییع کنندگان حقوق مردم عمل خواهد نمود.

دادستان اراک بیان کرد: این مساله با توجه به فعالیت حداکثر توان نیروگاه شازند زیبنده و پسندیده شهر اراک نیست نمی‌باشد در صورتی که حداکثر همکاری با نهاد‌های مذکور شده است.

او ادامه داد: هرچند ماینر‌های مجاز و غیر مجاز در کشور در مصرف برق نقش موثری دارند و مردم و متولیان باید برای شناسایی و معرفی این ماینر‌ها کمک کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.