پیگیری تکمیل طرح‌های عمرانی در ایذه و باغملک

نماینده مردم ایذه و باغملک گفت: درخصوص آخرین وضعیت اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی در حوزه انتخابیه با مسئولان استان خوزستان گفت‌وگو شد.

عبداله ایزد پناه نماینده مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح‌های عمرانی در حوزه انتخابیه با مسئولان استان خوزستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.

او با بیان اینکه مشکلات عمرانی برای امید حاجتی معاونت برنامه و بودجه و رضا رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان مطرح شدند، افزود: پیگیری بودجه تکمیل و بهسازی بند خاکی میداوود، تکمیل بند خاکی صیدون، بهسازی و مرمت جاده اهواز به ایذه در مطرح و در دستورکار قرار گرفت.

ایزدپناه بیان داشت: بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز جاده ایذه به لردگان، تکمیل و بهسازی پل بلوطک شیخان و بهسازی و تعمیر پل میداوود به سرله نیز بررسی و مقرر شد اعتبارات لازم برای پروژه‌های مذکور در اختیار شهرستان قرار گیرد.

ایذه در جنوب غرب ایران قرار دارد و از ۲ منطقه کوهستانی و دشتی تشکیل شده است و در شرق استان خوزستان قرار گرفته است. ایذه با شهرستان‌های باغملک و مسجد سلیمان و با استان‌های چهار محال و بختیاری هم مرز است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.