استاژ عملی کاراته کرمانشاه برگزار شد

دبیر هیات کاراته استان کرمانشاه گفت : به منظور بالا بردن توان فنی مربیان کاراته استان کرمانشاه در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا، با همکاری کمیته آموزش هیات کاراته استان، یک دوره استاژ فنی کاراته برگزار شد.

استاژ عملی کاراته کرمانشاه برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، وحید دامود دبیر هیات کاراته استان کرمانشاه گفت : استاژ فنی کاراته به منظور باز آموزی و به روز نگه داشتن علم مربیگری مربیان کاراته در دو بخش کنترلی و آزاد به صورت همزمان برگزار شد و اساتید در این دوره نحوه آموزش تکنیک‌های اولیه کاراته را مرور کردند.

او گفت : شیوه صحیح گرمکردن، و نرمش‌ها در کاراته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و هر مربی باید شیوه مناسب نرمش برای هر جلسه تمرین را برنامه ریزی کند، این موضوع مبحث دیگر این دوره بود که توسط اساتید حاضر در کلاس بازآموزی و مرور شد.

دبیر هیات کاراته کرمانشاه با تاکید فعالیت این هیات در ماه‌های اخیر افزود: علیرغم شیوع ویروس منحوس کرونا، هیات کاراته هیچ گاه فعالیت خود را تعطیل نکرده و به برگزاری دوره‌های بازآموزی به صورت حضوری با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و یا به صورت مجازی سعی در آماده نگه داشتن اساتید، مربیان و کاراته کا‌های استان کرده است.

دامود افزود: حضور هفت تیم از کرمانشاه در لیگ برتر و سوپر لیگ کاراته کشور نشان از جهش خوب کاراته استان کرمانشاه پس از مدت‌ها دارد و قطعا در آینده نزدیک شاهد درخشش مجدد کاراته کا‌های استان پس از سال‌ها در سطح اول کاراته کشور خواهیم بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار