وزیر خزانه‌داری بایدن:

سیاست تحریمی آمریکا بازنگری می‌شود

گزینه پیشنهادی دولت جدید آمریکا برای تصدی وزارت خزانه‌داری ضمن حمایت از سیاست تحریمی این کشور اعلام کرد در این سیاست‌ها بازنگری خواهد شد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری بی بی سی، گزینه پیشنهادی جو بایدن برای تصدی وزارت خزانه داری آمریکا از بازنگری در سیاست تحریمی در دولت جدید گفت.

جنت یلن روز سه شنبه در جلسه استماع در کنگره آمریکا ویژه بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی جو بایدن، همانند دیگر سیاستمداران آمریکایی از تحریم به عنوان ابزار مهمی حمایت کرد و آن را اینگونه توجیه کرد: تحریم برای مقابله با تهدید‌ها و حملات سایبری است.

این مقام آمریکایی گفت: ما باید از تحریم‌ها به شکل هدفمند و مناسب بهره بگیریم. به همین دلیل من به معاون خود دستور داده ام سیاست تحریمی آمریکا را مورد بازنگری قرار دهد.

یلن همچنین وعده رونق و رشد اقتصادی آمریکا پس از رکود فعلی را داد.

دولت‌های مختلف آمریکا همواره از ابراز تحریم برای تحت فشار قرار دادن کشور‌های مخالف خود بهره برده و هیچگونه ابایی از تحمیل تروریسم اقتصادی بر ملت‌های دیگر ندارند. ایران، ونزوئلا و چین بیشترین سهم را در تحریم های سالهای اخیر دولت دونالد ترامپ به خود اختصاص دادند.

دولت بایدن امروز چهارشنبه ساعت ۱۲ ظهر به وقت واشنگتن رسما آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۴:۲۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
بالاخره دلار از مدار اقتصاد ایران برکنار می شود. آنوقت معلوم میشود چه کسی از تحریم ضرر میکتد و چه کسی سود میبرد.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۵۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
اینکه تکرار اظهارات تیم باراک اوباما و جان کری است
که همین شیوه با سرعت مافوق تصور در دوران ترامپ قویاً به آن بطور شفاف عمل شد منتهی با عناوین مختلف و مبدل شده که کاتالیزور این واکنشها سرعت ترامپ بود باز همان روند در حال برنامه ریزی است فقط این بار کاتالیزور هوشمندانه و به ظاهر کاهشی عمل میکند ولی نتیجه واکنشها تکمیل روند روشهای ترکیبی دولت اوباما و دولت ترامپ است که با نیش خندهای مرموزمانند جان کری و اوباما دنبال میشود بسیار هوشمند و مرموزانه و بسیار مزورانه باصطلاح مشت آهنین با پوشش مخملین زیبا و خنجر زدن از پشت در حالیکه دستان شما در حال فشردن است و مقابل رسانه ها با لبخندهای ملیح در تدارک قتل شما از پشت صحنه هستند درست همان کاری که اوباما و جان کری پس از گرفتن امضاء از تیم ایرانی 5روز پس از انعقاد نطفه قراردادبرجام نافرجام با رجال سیاسی خبره ما کردند و به ریش تمام مذاکره کنندگان خندیدند..........................
آخرین اخبار