مهارتی که مامور ایستگاه قطار را تبدیل به قهرمان کرد

مامور ایستگاه قطار به علت آشنایی با یک مهارت بسیار مهم موفق شد جان یک مسافر را نجات دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مامور ایستگاه مترو در دهلی که با مهارت خود توانست جان یک مسافر را نجات دهد مورد تمجید کاربران این کشور قرار گرفت. «ساتیاناران جاناکپوری» با انجام عملیات نجات (CPR) موفق شد این مسافر را از مرگ حتمی نجات دهد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است لحظه نجات این مسافر در ایستگاه مترو دهلی را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این مسافر ناگهان دچار بدحالی شده و روی سکو ایستگاه می‌افتد. بلافاصله ساتیاناران جاناکپوری که در نزدیک این مسافر حضور داشت از پشت صندلی خود بلند شده و به کمک وی می‌شتابد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود او بلافاصله اقدام به انجام CPR کرده و موفق می‌شود تا رسیدن پرسنل اورژانس پزشکی مسافر را از حالت مرگ خارج نماید.


بیشتر بخوانید


این اتفاق هفته گذشته در ایستگاه مترو «دابری مور» دهلی رخ داد. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران محلی در هند قرار گرفت و بسیاری واکنش و مهارت این مامور وظیفه شناس را مورد تمجید قرار دادند. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲ میلیون بازدید کننده داشته است. بسیاری از کاربران با اشاره به این ویدئو به لزوم آموزش کمک‌های اولیه و عملیات نجات (CPR) در مدارس هند تاکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
سکته کرد