آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

مدیرعامل ستاد دیه اصفهان گفت: ۵۴۷ زندانی محکوم مالی جرائم غیرعمد زندان‌های استان در ۱۰ ماهه امسال از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اسدالله گرجی زاده، مدیرعامل ستاد دیه اصفهان گفت: طی ۱۰ ماهه امسال با کمک خیران و تلاش اعضا هیئت مدیره ستاد دیه، کمک ستاد دیه کشور و از محل اعتبارات بانکی ۵۴۷ زندانی محکوم مالی جرائم غیر عمد زندان‌های استان از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

او  با بیان اینکه کل بدهی این افراد مبلغ ۱۸۵ میلیارد و ۲۱۴ میلیون و۶۱۱ هزار تومان بود، گفت: مبلغ ۱۳۵میلیارد و ۹۹۵ میلیون و ۷۰ هزار تومان آن را شکات گذشت کرده و رضایت دادند.

مدیرعامل ستاد دیه اصفهان ادامه داد: مبلغ ۱۳ میلیارد و ۷۱۰ میلیون و ۴۶۴ میلیون از بدهی زندانیان را خیران استان به صورت بلاعوض و ۷ میلیارد و ۱۵۵ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان نیز از محل ستاد دیه کشور بوده است.

گرجی زاده همچنین به کمک ۵ میلیارد و ۴۷۵میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی بنیاد مستضعفان اشاره و بیان کرد: مابقی مبالغ از محل تسهیلات بانکی، اعسار، صندوق خسارات بدنی، شرکت‌های بیمه و نقدینگی خود محکوم بوده است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.