رژیم صهیونیستی از هراس انتقام ایران آماده باش در دریای سرخ را افزایش داد

بنابر اعلام یک رسانه صهیونیست، این رژیم از هراس حمله انتقام‌جویانه ایران سطح هشدار نیرو‌های خود در دریای سرخ را بالا برده است.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از معانیوز، بنابر اعلام یک رسانه صهیونیست تل‌آویو که همچنان در هراس حمله انتقام‌جویانه ایران در پاسخ به ترور سردار قاسم سلیمانی به سر می‌برد، از بیم اقدام ایران آماده باش نیروهایش را در دریای سرخ افزایش داده است.

وب سایت خبری واللا در گزارشی اعلام کرد: اسرائیل که همچنان احتمال حملات تلافی جویانه ایران در پاسخ به ترور فرمانده ارشد نظامی خود و نیز دانشمند هسته ای-دفاعی این کشور را می‌دهد، سطح هشدار نیرو‌های خود را در دریای سرخ افزایش داده است.

به نوشته این پایگاه صهیونیستی ارتش اسرائیل چندین واحد نظامی از جمله نیرو‌های ناوگان زیردریایی و واحد کماندوی دریایی "Shaitet ۱۳" را در حالت آماده باش قرار داده است.

مقامات ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی تأیید کردند که یک زیردریایی نیروی دریایی اسرائیل اخیراً از دریای مدیترانه از طریق کانال سوئز به سمت دریای سرخ حرکت کرده و برای چندین هفته در زیر سطح آب ناپدید شده است. به گفته این منابع، انتقال این زیردریایی به دریای سرخ در پاسخ به چالش امنیتی منطقه بوده و پیامی است مبنی بر اینکه اسرائیل برای همه سناریو‌ها آماده است.

بنا به نوشته معانیوز، رژیم صهیونیستی از زمان ترور شهید محسن فخری زاده در اواخر ماه نوامبر در هراس حمله ایران به سر می‌برد. الی کوهن، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اخیراً نسبت به آنچه "تهدید در منطقه دریای سرخ" در برابر "تغییرات ژئوپلیتیکی" در منطقه از جمله توافق‌نامه‌های ابراهیم با امارات، بحرین و سودان توصیف کرد، هشدار داد.

کوهن در سند مفصلی که وب سایت واللا گزیده‌هایی از آن را منتشر کرد، مدعی شد وزن استراتژیک دریای سرخ در زمینه مبارزات بین المللی و منطقه‌ای برای قدرت در حال افزایش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار