گورباچف: ناآرامی‌ها در واشنگتن ثبات آمریکا را تضعیف می‌کند

آخرین رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی معتقد است مقامات آمریکایی باید به جای آنکه به دیگران بگویند چه کاری انجام دهند، به موضوعات داخلی خود رسیدگی کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، میخائیل گورباچف، آخرین رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی معتقد است ناآرامی‌ها در واشنگتن ثبات آمریکا را تضعیف می‌کند و مقامات این کشور باید به جای آنکه به دیگران بگویند چه کاری انجام دهند، به موضوعات این چنینی رسیدگی کنند.

او در مصاحبه با این خبرگزاری گفت: من پیش از این هم نظرم را بیان کرده ام. آنچه در واشنگتن روی داده است به منزله تهدیدی برای دموکراسی و ثبات آمریکا محسوب می‌شود.

او افزود: اما این آمریکایی‌ها هستند که باید درباره علل و پیامد‌های این اتفاق تحقیق و بررسی و نتیجه گیری کنند. این کار دقیقا کاری است که آن‌ها باید به جای سخنرانی برای دیگران بر روی آن تمرکز کنند.

در ششم ژانویه حامیان دونالد ترامپ به ساختمان کنگره در واشنگتن هجوم بردند تا به نمایندگان اجازه ندهند نتایج انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر را تایید کنند. در این اغتشاشات چند نفر از جمله یک نیروی پلیس جان باختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار