کلاهبردار محصولات کشاورزی درچنگ قانون

فرمانده انتظامی رامیان از دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری محصولات کشاورزی از طریق فضای مجازی می‌کرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ ابوالفضل وزیری فرمانده انتظامی رامیان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: طی بررسی‌های مقدماتی پلیس مشخص شد، مالباختگان که اکثرا کشاورز بودند، اقدام به ثبت آگهی محصولات خود در سایت‌های فروش کالا کرده که متهم پس از شناسایی و جلب اعتمادشان، با آنان قرار حضوری برای خرید می‌گذاشت.

سرهنگ وزیری گفت: متهم پس از بارگیری محصولات مورد نظر که بیشتر با یک وانت اجاره‌ای انجام می‌شد به بهانه واریز وجه از طریق دستگاه عابربانک محل را ترک کرده و دیگر پاسخگوی فروشندگان نبوده است.

فرمانده انتظامی رامیان گفت: در همین راستا اقدامات تخصصی پلیس آغاز شد و با اشراف اطلاعاتی ماموران، مشخص شد متهم قصد کلاهبرداری از شهروندی دیگر را دارد که پلیس وی را دستگیر کرد.

سرهنگ وزیری گفت: متهم در مقر انتظامی و پس از مواجهه با مستندات موجود به ۱۳ فقره کلاهبرداری به ارزش ۴ میلیارد ریال اقرار کرد.

او با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، افزود: چنانچه شهروندانی با این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی شهرستان رامیان مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.