صفوف نماز جماعت در کوی مشروطه سوسنگرد تشکیل می‌شوند

آیین کلنگ زنی احداث مسجد در کوی مشروطه دشت آزادگان با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آئین کلنگ زنی احداث مسجد در کوی مشروطه شهر سوسنگرد با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان، حجت الاسلام شرفی امام جمعه شهرستان، سرگرد پاسدار طرفی فرمانده سپاه و جمعی از روحانیون و خیرین شهر سوسنگرد برگزار شد.

براساس تصمیم خیرین و نیکوکاران، مقرر شده این مسجد در مساحتی بزرگ‌تر از بنای قبلی ساخته شود و مردم شهر سوسنگرد و ساکنان منطقه مشروطه اعتبار مورد نیاز آن را تامین کنند.

کوی مشروطه یکی از مناطق شهر سوسنگرد از توابع شهرستان دشت آزادگان است که در سال‌های ۸ سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ۵۴ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

صفوف نماز جماعت در کوی مشروطه سوسنگرد تشکیل می‌شوندسوسَنگِرد شهری است در شهرستان دشت آزادگان است که در استان خوزستان قرار دارد و دارای آب و هوایی گرم و خشک است، نام پیشین سوسنگرد دشت میشان بود، البته این نام بسیار کهن و از دوران امپراتوری بزرگ هخامنشی به یادگار مانده است. این شهر طبق تقسیمات کشوری مرکز دشت آزادگان است و در شمال غربی اهواز و به فاصلهٔ ۵۵ کیلومتری این شهر قرار گرفته است. هویزه در جنوب غربی سوسنگرد و بستان در شمال غربی آن قرار دارند و رودخانهٔ کرخه از آن می‌گذرد.

صفوف نماز جماعت در کوی مشروطه سوسنگرد تشکیل می‌شوند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار