تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک شرق و مرکز اصفهان را دربر می‌گیرد

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از شامگاه امروز تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی مناطق شرق، جنوب شرق و مرکز استان اصفهان را فرا می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، زهرا سیدان رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از گذر موج ناپایدار از روی استان اصفهان از شامگاه امروز تا پنجشنبه خبر داد و اظهار کرد: افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و گاهی تندباد لحظه‌ای از بعداز ظهر امروز مناطق شرق، جنوب شرق و تا حدی مرکز استان را در برمی‌گیرد که با گرد و خاک محلی و کاهش دید در این مناطق همراه است.

او با بیان اینکه از شامگاه امروز احتمال بارش برف و باران در مناطق غرب، جنوب و شمال استان به ویژه ارتفاعات اردستان و کاشان وجود دارد، افزود: وزش باد شدید برای همه مناطق استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود ضمن اینکه دمای هوا از روز شنبه بین هشت تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد در بسیاری از مناطق استان کاهش می‌یابد و از روز شنبه هفته آینده احتمال انباشت آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و میمه با دمای پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار