جولان کرونا با شناسایی ۲۸۸ بیمار با علائم این ویروس در شبانه روز گذشته در استان همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شبانه روز گذشته ۲۸۸ بیمار با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند.

دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۸ نفر با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که ۴۴ نفر در بخش عادی و ۱۸ نفر در بخش ICU بستری شدند.

او با بیان اینکه در شبانه روز گذشته هیچ جان باخته‌ای از ویروس کرونا در استان نداشته ایم افزود: هم اکنون ۴۰ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم بستری شده در بیمارستان‌های استان داریم.

سخنگوی دانشگاه عوم پزشکی همدان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته تست کرونای ۲۱ نفر دیگر مثبت و شمار مبتلایان به ویروس کرونا از ابتدا تاکنون در استان به هزار و ۲۵ نفر رسید.

طاهری اظهار داشت: تاکنون ۳۶۳ نفر در اسدآباد، ۵۷۴ نفر در بهار، ۶۲۶ نفر در تویسرکان، ۴۱۵ نفر در رزن، ۱۷۸ نفر در درگزین، ۱۷۵ نفر در فامنین، ۶۳۶ نفر در کبودراهنگ، هزار و ۸۶۵ نفر در ملایر، هزار و ۱۱۶ نفر در نهاوند و ۳ هزار و ۸۰۸ نفر در همدان به ویروس کووید ۱۹ مبتلا و در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

او ادامه داد: ۲۶۹ نفرغیر هم استانی در بیمارستان‌های استان به خاطر ابتلا به ویروس کرونا از ابتدا تاکنون بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.