سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

داور نتیجه بازی را تعیین کرد/ آن صحنه آفساید نبود

رحمان رضایی گفت: زمانی‌که دو بازیکن در یک صحنه حضور دارند چطور داور آن را آفساید می‌گیرد و گل را مردود اعلام می‌کند؟ آدم از این اتفاقات و اشتباهات خنده‌اش می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از ناکانی در کسب پیروزی برای دوزادهمین هفته متوالی گفت: تعداد حملات نفت‌مسجد‌سلیمان بسیار کم بر روی ضدحملات اتفاق می‌افتاد؛ اما ۹۵ دقیقه مسلط به مسابقه بودیم، ولی فایده‌ای ندارد وقتی یک گل سالم به‌ثمر می‌رسانیم داور روی خط می‌بیند که بازیکن در آفساید قرار ندارد، واقعاً جالب است که آفساید اعلام می‌شود. هر کارشناسی تایید می‌کند که ذوب‌آهن فوق‌العاده بازی کرد، اما داور نتیجه بازی را تعیین کرد.
 
رحمان رضایی با شکایت از قضاوت کوبل داوری اظهار داشت: ۱۰ بار این صحنه را ببینید اگر داور در یک موقعیتی قرار داشت که بازیکنان متعددی حضور داشتند می‌توان حق را به داور داد؛ اما زمانی‌که دو بازیکن در یک صحنه حضور دارند چطور آن را آفساید می‌گیرد؟ یک تیم باید هفته‌ها تمرین کند و با یک اشتباه فاحش همه‌چیز خراب می‌شود.

او افزود: یک کور هم می‌فهمد که آن صحنه آفساید نبود، چطور گل را مردود اعلام می‌کند؟ آدم نسبت به این اتفاقات و اشتباهات خنده‌اش می‌گیرد. نمی‌دانم اسم این اشتباهات عجیب را چه بگذارم خودشان تعیین کنند که چه تیم‌هایی چه نتایجی که کسب کنند، برای چه ۹۰ دقیقه ۲۲ بازیکن در زمین تلاش می‌کنند؟ دیگر بس کنید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به عملکرد بازیکنان تیمش گفت: عملکرد بازیکنان خوب بود هر کسی مغرضانه هم قضاوت کند معتقد خواهد بود که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، منتظر ضدحملات بودیم و از همه جهات به سمت محوطه حریف حمله کردیم.

او درخصوص وجود مربی جدید در جمع گاندو‌ها خاطرنشان کرد: در کادر مربیگری مشکلی وجود ندارد و هیچ کسی به جمع ما اضافه نخواهد شد وامیدوارم که این روند مناسب را برای بازی بعدی ادامه دهیم.

رضایی درباره بی‌دقتی بازیکنان ذوب آهن در زدن ضربات آخر و گلزنی و همچنین نبود بازیکنان لازم عنوان کرد: در زدن ضربات آخر به‌خوبی از آن‌ها استفاده نکردیم، از روز اول مصر بودیم که بازیکنان بیشتری به تیم اضافه شوند همه می‌دانند که به چه علت بازیکنان جدیدی به تیم اضافه نشدند. اصرار زیادی برای جذب بازیکنان داشتیم خصوصاً در پست مهاجم که بتوانیم تیم را تکمیل کنیم، اما متاسفانه باشگاه این اجازه را نداد.

او در پایان با اشاره به کمبود بازیکنان در لیست ذوب آهن گفت: امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم بازیکنان مدنظر را به خدمت بگیریم، برخی مواقع بازیکنان مصدوم یا محروم می‌شوند یا روز خوبی را سپری نمی‌کنند، به‌همین علت به بازیکنان جانشین نیاز داریم. هر تیم به‌طور میانگین سه مهاجم باید داشته باشد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.