سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین:

وظیفه ام را در قبال تیم شهرم انجام دادم/به آینده بازیکنانم امیدوارم

سرمربی جدید تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: سرمربی این تیم شدم تا وظیفه ام را در قبال ورزش شهرم انجام دهم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی موذن، سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل شهرداری ارومیه در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم شهرداری قزوین اظهار کرد: باشگاه اعلام کرد که ایرج مقدم موقتاً و به مدت چند روز سرمربی تیم شهرداری قزوین شود تا باشگاه جانشین قطعی آرمات را انتخاب کند. امروز از من خواسته شد که این کار را انجام دهم و من هم ظیفه ام را در قبال تیم شهرم انجام دادم.

او ادامه داد: به نظرم بازیکنان ما امروز خیلی خوب بازی کردند، اما چند اشتباه فردی داشتیم. تیم ما با ارومیه قابل مقایسه نیست؛ بازیکنان این تیم ملی پوش هستند و تجربه بالایی دارند. تیم ما یک تیم جوان و بی تجربه است؛ هر چند به تیمم امید دارم و شک ندارم در آینده بیشتر از این بازیکنان خواهید شنید.

سرمربی جدید تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: ما دوست داریم که در جمع ۱۰ تیم برتر باشیم و امیدوارم به پلی آف هم راه پیدا کنیم. شاگردانم اعتماد به نفس خوبی دارند و اگر اشتباهات فردی ما کمتر شوند، شرایط در آینده برای ما بهتر هم خواهند شد. بازیکن خارجی ما هم امروز عملکرد خیلی خوبی داشت و روز به روز بهتر خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار