چالوس و بابلسر به پلی آف لیگ یک والیبال صعود کردند

ایرانشید چالوس و زنده یاد باقر زاده بابلسر به مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دور برگشت مرحله مقدماتی گروه دوم بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در چالوس برگزار شد که ایرانشید چالوس و زنده یاد باقر زاده بابلسر به مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور راه یافتند.

در این گروه تیم‌های پاس گرگان، عقاب ملل اردبیل، ایرانشید چالوس و زنده‌یاد باقرزاده به عنوان تیم‌های اول تا چهارم جدول به مرحله پلی آف صعود کردند.

در روز پایانی رقابت ها، پاس گرگان، با کسب شانزدهمین برد پیاپی خود با نتیجه ۳ بر ۱ برابر خوش سیمای آمل، ۴۴ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین به مرحله پلی‌آف صعود کرد.

عقاب ملل اردبیل هم به دلیل عدم حضور تیم قعرنشین اسپرت هوشیار تبریز، با ۳۴ امتیاز در گروه دوم شد.

ایرانشید چالوس با برتری ۳ بر ۱ مقابل صنایع اردکان، ۲۸ امتیازی شد و در جایگاه سوم ایستاد.

زنده یاد باقرزاده بابلسر هم با هدایت اسحاق عباسی در آخرین گام با نتیجه ۳ بر صفر سامسونگ قائمشهر را مغلوب کرد و با همین تعداد امتیاز و به عنوان تیم چهارم به مرحله پلی آف صعود کرد.

در این گروه تیم‌های مازندرانی خوش سیمای آمل و سامسونگ قائمشهر به ترتیب با کسب ۲۳ و ۱۷ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه‌های ششم و هفتم به کار خود پایان دادند.

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۸ تیم در ۲ گروه ۹ تیمی برگزار شد و از گروه اول مسابقات نیز تیم‌های مس رفسنجان، هوادار تهران، سروقامتان همدان و فولاد خراسان به مرحله پلی آف، صعود کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار