معاون امور صنایع وزارت صمت در ساوه خبرداد؛

واقعی سازی تقاضا و سهمیه‌ها در حوزه تامین ورق‌های فولادی

مهدی صادقی در جریان سفر به ساوه از واقعی سازی تقاضا و سهمیه‌ها در حوزه تامین ورق‌های فولادی خبر داد.

  مهدی صادقی معاون امور صنایع وزارت صمت در حاشیه دیدن از صنایع ساوه از واقعی سازی تقاضا و سهمیه‌ها در حوزه تامین ورق‌های فولادی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، خبر داد و گفت: امیدواریم با عرضه‌ی کافی محصولات فولادی مطابق شیوه نامه در بورس کالا و بهم رسانی تقاضا و عرضه، به ساماندهی وضعیت این بازار برسیم.

صادقی در خصوص نظارت دولت بر عرصه فولاد گفت: با ابلاغ شیوه نامه‌ی اقتصادی دولت به عنوان یکی از اصول بنیادی عرضه کلیه‌ی محصولات فولادی اعم از اسلپ و انواع شمش و انواع ورق در بورس کالا، شرکت‌های بخش فولاد کشور باید مواد اولیه را در بورس عرضه کنند.

او اضافه کرد: با رعایت کفه عرضه‌ی فولاد و مشخص شدن سهم تولید شرکت‌ها و عرضه در بورس، در صورت وجود مازاد شمش فولاد که معمولا نیز وجو دارد، امکان صادرات و ارزآوری این فلز نیزدر کشور ادامه خواهد داشت.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به همراه برخی از مسئولان کشوری در ابتدای سفر ۲ روزه به استان مرکزی وارد زرندیه شدند و پس از حضور در شهرک صنعتی مامونیه به ساوه سفر کردند و از یک کارخانه تولید لوله دیدن کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.