استاندار بوشهر:

عده‌ای درصدد هستند دولت را ناکارآمد جلوه دهند

استاندار بوشهر گفت: کار‌های بزرگ و مهمی در هفت سال گذشته انجام شده است، اما عده‌ای درصدد هستند دولت را ناکارآمد جلوه دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بیان کرد: کار‌های بزرگ و مهمی در هفت سال گذشته انجام شده، اما امروز توپخانه‌های تحریف و تخریب در کشور امید مردم را هدف قرار داده‌اند.

او افزود: یکی از ضعف‌های دولت این است که با وجود اجرای طرح‌های مهم، اما زبان خوبی برای بیان آن‌ها وجود نداشته است. مدیران باید اطلاعات دقیق اجرای طرح‌ها را در سامانه ثبت کنند تا درحق مدیران و دولت جفا نشود.

استاندار بوشهر ادامه داد: بر اساس گزارش معاون وزیر راه و شهرسازی میزان اجرای خط ریلی در کشور در هیچ دولتی به این اندازه اجرا نشده است، ولی عده‌ای درصدد هستند دولت را ناکارآمد جلوه دهند.


بیشتر بخوانید


گراوند با اشاره به اجرای طرح‌های مهم و مختلف در استان بوشهر عنوان کرد: اجرای طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر در دولت تدبیر و امید غیر قابل قیاس و سه برابر دولت‌های گذشته است و همین امر منجر شده امروز مشکلات آبرسانی در این استان به کمترین میزان خود برسد.

انقلاب سدسازی در بوشهر رخ داده است

او بیان کرد: کار‌های بزرگی در استان بوشهر در خصوص اجرای طرح‌های سدسازی، ساخت مخازن ذخیره آب، اصلاح شبکه آبرسانی و آب شیرین‌کن انجام شده که باید اطلاعات آن‌ها در سامانه مورد نیز ثبت شود.

استاندار بوشهر با اشاره به انقلاب سد سازی در این استان، گفت: سد خائیز تنگستان باید در دو دولت ساخته شود، ولی این سد تا پایان امسال افتتاح می‌شود و همچنین ساخت بدنه سد دالکی دشتستان نیز سرعت یافته است و سد باغان هم پیشرفت قابل توجهی دارد.

نرخ بیکاری کاهش یافت

گراوند با اشاره به وضعیت مشارکت اقتصادی در استان بیان کرد: نرخ بیکاری در فصل پاییز نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است و می‌طلبد استان بوشهر با این همه ظرفیت همه توان خود را به کار گیرد تا زمینه مشارکت اقتصادی و طرح‌های اشتغال‌زایی افزایش یابد.

او، با تاکید بر کمک و همکاری همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها بیان کرد: بخش خصوصی و مردم پای کار هستند و کار‌های ارزشمندی در استان صورت گرفته است که با قدردانی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، حل مشکلات مردم باید در اولویت برنامه مدیران قرار گیرد.

مدیران از وزارتخانه‌ها پیگیر حل مشکلات باشند

استاندار بوشهر تاکید کرد: مدیران باید با تغییر نگاه‌ها از ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده کنند و از طریق وزارتخانه‌ها پیگیر حل مشکلات مردم باشند.

او همچنین در خصوص بخش کشاورزی گفت: با تصویب اعتبار طرح سرشماری نخیلات تلاش می‌شود با کمک جهاد کشاورزی و مردم این طرح اجرا شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر سرعت بخشی در اجرای طرح‌های آبزی‌پروری بیان کرد: مشکلات سرمایه‌گذاران پرورش ماهی باید با تشکیل کارگروه تخصصی و تعامل دستگاه‌های مربوط  برطرف شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.