تاکید استاندار قزوین بر تشکیل پلیس اقتصادی

استاندار قزوین گفت: با تشکیل پلیس اقتصادی در استان قزوین، پیگیری مباحث حوزه اقتصادی در استان سرعت بیشتری می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور در کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به تشکیل پلیس اقتصادی قزوین، گفت: امیدواریم با تشکیل این پلیس، پیگیری مباحث حوزه اقتصادی در استان سرعت بیشتری بگیرد و با همکاری همه مجموعه‌ها در حمایت از رونق تولید و مقابله با عناصر تهدید کننده تولید، قدم‌های خوبی برداشته شود.

جمالی پور افزود: اقتصاد کشور از چند جهت در معرض تهدید قرار دارد که یک بخش آن تحریم، یک بخش ناکارآمدی ساختار‌های اداری و یک بخش قاچاق است.

وی اضافه کرد: وقتی اقتصاد کشور در معرض تهدید قرار می‌گیرد حتماً جامعه در معرض آسیب و چالش واقع می‌شود، چون رابطه تنگاتنگی میان این دو وجود دارد.

جمالی پور ادامه داد: معضلات اجتماعی ناشی از بحران‌های اقتصادی است و نباید اجازه داد عناصر مختلفی، اقتصاد را تهدید کنند.

استاندار گفت: پدیده قاچاق از اهمیت بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف برخوردار است و همه جهان حتی کشور‌های پیشرفته نیز با تمام توان برای مقابله با آن تلاش می‌کنند.

جمالی پور افزود: اگر روز به روز صنعت کشور ما با مشکل مواجه می‌شود یک عامل اصلی آن به قاچاق بر می‌گردد و مدیران باید نسبت به این موضوع بسیار حساس باشند.

وی با تأکید بر پرهیز از رفتار‌های هیجانی در تشخیص و مقابله با کالای قاچاق، اضافه کرد: متأسفانه گاهی در قالب مبارزه با قاچاق تصمیمی گرفته می‌شود که به تولید کشور هم آسیب می‌زند بنابراین باید میان این مسایل، مرزبندی شود تا به تولید داخل آسیب نرسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.