رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام جزیره کیش:

رقابت‌های کشوری بدنسازی طی ۲ - ۳ روز برگزار خواهد شد

رئیس هیئت بدنسازی جزیره کیش در رابطه با برگزاری رقابت‌های کشوری این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

رضا اوردیخانی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام جزیره کیش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص میزبانی رقابت‌های کشوری بدنسازی در جزیره کیش اظهار داشت: جزیره کیش سالن‌هایی دارد که شایسته برگزاری رقابت‌های کشوری است. وضعیت حال حاضر جزیره هم از نظر آب و هوایی و هم از نظر شیوع کرونا بسیار خوب است چرا که رنگ جزیره کیش از نظر کرونایی آبی است. شاید الان زود باشد که از سالن برگزاری رقابت‌ها رونمایی کنیم، اما یکی از سالن‌های مجهز خود را برای این موضوع نظر گرفته ایم تا بتوانیم مانند مسابقات جهانی جام الماس بدرخشیم.

او در رابطه با صلاحیت جزیره کیش برای برگزاری رقابت‌های کشوری عنوان کرد: فدراسیون بدنسازی برای مکان برگزاری مسابقات کشوری فاکتورهایی را در نظر دارد و پس از تحقیقات زیاد و مشخص شدن وضعیت کرونا در کل کشور، نصیر زاده با توجه به کم بودن آمار کرونا در جزیره کیش، این جزیره را برای برگزاری رقابت های امسال انتخاب کرد.

اوردیخانی در رابطه با هزینه زیاد ورزشکاران برای سفر به کیش و حضور در مسابقات امسال گفت: ورزشکاران رشته بدنسازی برای حفظ آمادگی خود برای حضور در مسابقات هزینه زیادی می‌کنند. این رشته بسیار پر خرج است و با توجه به اینکه رقابت‌های کشوری ۲ سال است که برگزار نشده و این دوره از مسابقات، انتخابی تیم ملی نیز است، کسانی در آن شرکت خواهند کرد که شایستگی قهرمانی را دارند. هزینه سفر به کیش برای ورزشکان ناچیز است. اگر هر شهر دیگری میزبان بود ورزشکاران باید هزینه می‌کردند. البته اگر واقع بینانه نگاه کنیم هزینه سفر به کیش بیشتر از استان‌های دیگر است.

او در رابطه با هتل محل اقامت ورزشکاران در کیش نیز تصریح کرد: هر ورزشکار می‌تواند به هر طریقی خود را به محل برگزاری مسابقات برساند و این موضوع به فدراسیون مربوط نمی‌شود. فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش جزیره کیش باید کاری کنند تا ورزشکارانی که برای مسابقات به جزیره می آیند، مشکلی از نظر اقامت نداشته باشند چرا که مسابقات امسال شرکت کننده های زیادی خواهد داشت.

اوردیخانی در پایان عنوان کرد: قرار است رقابت کشوری بدنسازی طی ۲ - ۳ روز برگزار شود. اگر تغییراتی ابلاغ نشود، ۱۲ تا ۱۵ اسفند شاهد برگزاری این دوره خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار