نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در رفسنجان مطرح کرد؛

تمرکز بیش از ۹۰ درصد بودجه کشور در مرکز

نیکزاد گفت: بیش از ۹۰ درصد بودجه از سنوات گذشته تاکنون در مرکز کشور متمرکز شده است و از ۸۴۱ هزار میلیارد تومان بودجه مصوب شده، بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان بین استان‌ها توزیع نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی نیک زاد، نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی به همراه هیئت متشکل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات ارشد وزارتخانه‌ها امروز پنجشنبه، ۲ بهمن وارد شهرستان رفسنجان شد.

نیکزاد در بدو ورود به این منطقه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر یک روزه اش به رفسنجان گفت: بنا به دعوت و پیگیری‌های حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار، طی ماه‌های اخیر به همراه خضریان عضو کمیسیون اصل ۹۰ و موسوی رئیس فراکسیون مناطق محروم به رفسنجان سفر کردیم تا بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم.

او تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد بودجه کشور از سنوات گذشته تاکنون؛ حتی در بودجه ۱۴۰۰ در مرکز متمرکز شده است و از ۸۴۱ هزار میلیارد تومان بودجه مصوب شده بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان بین استان‌ها توزیع نمی‌شود.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی افزود: در این سفر، نمایندگان دستگاه‌هایی مانند: وزارت نیرو، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب و سایر دستگاه‌هایی که موضوع زیرساخت‌ها و طرح‌های هادی روستایی به آن‌ها مرتبط است، حضور دارند.

او با اشاره به اینکه براین اساس امروز تلاش خواهیم کرد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، ۵ تا ۶ مشکل و گره را از شهرستان رفسنجان باز کنیم، تصریح کرد: معمولا ماهی یک بار نیز مصوبات چنین سفر‌هایی را با حضور مسئولان پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار