تلاش راهداران مهابادی برای بازگشایی محور‌های ارتباطی

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد از تلاش شبانه روزی ۶۵ راهدار برای بازگشایی راه‌های ارتباطی این شهرستان، خبر داد.

محسن خادمی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد نیز از آمادگی حدود ۶۵ راهدار در قالب ۷ گروه کاری با ۳۶ دستگاه انواع ماشین الات سنگین و نیمه سنگین خبر داد و در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: این نیرو‌ها در ۴ راهدارخانه‌ی ثابت و ۳ راهدارخانه‌ی سیار شهرستان مستقر و هم اکنون در تمامی جاده‌های ارتباطی در حال برف روبی هستند.

خادمی با اعلام اینکه راهداران مهاباد ۲۱ کیلومتر از محور‌های روستای بخش خلیفان را طی ۱۰ ساعت بازگشایی کردند، افزود: همچنین محور‌های روستایی اوزون دره، گرده بردان، پیر مکائیل، عینه ملا پس از ۱۰ ساعت تلاش راهداران بازگشایی شدند و تلاش برای بازگشایی بقیه‌ی روستا‌های خلیفان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول تصریح کرد: وجود کولاک شدید باعث ایجاد بلور‌های یخی در کف جاده‌ها شده که قابلیت نمک پاشی و یخ زدایی را ندارد و به همین خاطر رانندگان باید با روشن کردن چراغ مه مشکن و با احتیاط کامل تردد کنند.

او اذعان کرد: در صورت ضرورت سفر حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشند و همواره با سرعت مطمئنه حرکت بکنند و از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.