معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

تخصیص منابع جدید برای تکمیل پروژه‌های مهم

غفاری گفت: براساس برنامه تکمیل پروژه‌های مهم با انجام رایزنی‌های فشرده با سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد، منابع اعتباری قابل ملاحظه جدیدی به این وزارتخانه اختصاص یابد.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت راه و شهرسازی،  امیرمحمود غفاری معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توافق های جدید با سازمان برنامه و بودجه در زمینه تکمیل طرح‌های پراهمیت این وزارتخانه در سال جهش تولید اظهار کرد: براساس برنامه تکمیل پروژه‌های مهم و با اهمیت جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی با انجام رایزنی‌های فشرده و با توافق جدید با سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد، منابع اعتباری قابل ملاحظه جدیدی به این وزارتخانه اختصاص یابد. 

جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد جهش تولید توضیح داد: بنابراین توافق مقرر شد منابع اعتباری قابل ملاحظه برای تسریع در فرآیند عملیات اجرایی ۳۷ طرح وزارت راه و شهرسازی در حوزه آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی و خطوط ریلی با برنامه‌ریزی لازم در بهمن ماه و حداکثر تا پایان دولت دوازدهم تخصیص پیدا کند.


بیشتربخوانید


وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با ابلاغ و تزریق این منابع جدید به طرح‌ها و پروژه‌های مورد نظر، شاهد بهره‌برداری هر چه سریعتر آنها و رونق و شکوفایی فوق‌العاده ناشی از افتتاح این طرح‌ها در سراسر کشور باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار