۱۱۶ واحد تولیدی مازندران از تملک بانک‌ها خارج شدند

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت:از ۱۸۶ واحد تولیدی که در تملک بانک‌ها بودند تاکنون ۱۱۶ واحد آزاد شده اند و در حال واگذاری به سرمایه گذار جدید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،موسوی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه خروج واحد‌های تولیدی بدهکار از تملک بانک‌ها از اولویت‌های این شرکت است، گفت: از ۱۸۶ واحد تولیدی که در تملک بانک‌ها بودند تاکنون ۱۱۶ واحد آزاد شده اند و در حال واگذاری به سرمایه گذار جدید است.

او با بیان اینکه پرونده ۷۰ واحد باقیمانده نیز در حال بررسی و اقدام است، افزود: کارگروه احیاء واحد‌های صنعتی مازندران، این پرونده‌ها را بررسی می‌کند.

موسوی گفت: در حمایت از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان نیز ۲۵ قطعه زمین برای راه اندازی و توسعه این واحد‌ها اختصاص داده شد.

مدیرعامل شرکت شرک‌های صنعتی مازندران از افزایش نظارت‌ها و رصد مستمر فعالیت واحد‌های تولیدی استان خبر داد و افزود: در طرح احیاء واحد‌های تولیدی و صنعتی، سرمایه گذارانی که متقاضی زمین هستند باید شروط ۴ گانه این طرح را داشته باشند.

موسوی گفت: ارائه تعهد محضری برای راه اندازی واحد تولید در مهلت ۶ ماهه، تسویه بدهی‌های بانکی، راکد نشدن فعالیت‌ها و واگذار نکردن واحد تولیدی به دیگران از شروط اصلی است که سرمایه گذاران باید رعایت کنند و پس از واگذاری زمین، اگر تا ۶ ماه نتوانند واحد خود را راه اندازی کنند، نخستین اخطار را دریافت می‌کنند و پس از ۶ ماه، زمین واگذار شده، پس گرفته می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار