حضور دانش آموزان در مدارس اجباری یا اختیاری؟

طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش حضوری برخی از دانش آموزان از روز گذشته (۱ بهمن) همزمان در سراسر کشور و از جمله استان هرمزگان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حاجی زاده، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش حضوری دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی از روز گذشته در استان هرمزگان آغاز شده است.

به گفته حاجی زاده، برگزاری دروس کارگاهی هنرستان‌ها نیز به صورت حضوری است و مدارس دارای جمعیت کمتر از ۵۰ دانش آموز نیز به صورت حضوری آموزش می‌دهند.

او گفت: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است.


بیشتر بخوانید


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: همه شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله ضدعفونی کلاس‌های درس و حفظ فاصله گذاری اجتماعی بین صندلی‌ها و دانش آموزان رعایت می‌شود.

حاجی زاده افزود: زمان آموزش در کلاس‌ها یک ساعت است و تعداد دانش آموزان نیز در هر کلاس باید کمتر از ۱۰ نفر باشد.

او گفت: در مقاطع ابتدایی دانش آموزان دو روز در هفته می‌توانند، آموزش حضوری ببینند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در مقاطع تحصیلی دیگر هم آموزش‌های مجازی از طریق شبکه شاد و یا درسنامه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

با توجه به اینکه همه شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت زرد و آبی شیوع کرونا هستند، بازگشایی مدارس شامل همه شهرستان‌ها می‌شود.

اکنون شهرستان پارسیان و جزیره هرمز در وضعیت زرد و بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۲۰:۰۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
هرمزگانی ها لطفا حداقل یک نظر بدید ممنون میشم