اولین بارش برف زمستانی شهر دلفان را سپیدپوش کرد

بارش برف در شهرستان دلفان موجی از شادی را در بین مردم به ویژه کشاورزان به همراه داشت تا در دومین روز از بهمن ماه، شهر سپیدپوش شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، انتظار پس از یک ماه به سر آمد و اولین ریزش برف زمستانی دلفان را سپید پوش کرد و موجب خوشحالی کشاورزان ومردم دلفان شده است.

دلفان از مناطق سردسیر کشور است که در فصل پاییز و زمستان همواره شاهد بارش برف در آن هستیم؛ امروز انتظار یک ماه به سر آمد و دلفان سپید پوش شد.

میزان بارش برف در شهر ۵ سانتی متر و در ارتفاعات ۴۰ سانتی متر اعلام شده است.

بارش برف در دلفان که از شب گذشته شروع شده موجب سفید پوش شدن منطقه و باعث خوشحالی مردم بویژه کشاورزان این شهرستان شده است.

نورالدین درمنان سرپرست فرمانداری دلفان در این رابطه با اشاره به اینکه خوشبختانه با حضور شبانه روزی تیم بحران و راهداران تاکنون هیچکدام از محور‌های شهرستان ارتباطشان قطع نشده است.

درمنان افزود: با توجه به اینکه بارش برف در سه گردنه برف گیر گاماسیاب، گشور و اشکنی نسبت به سایر مناطق شهرستان متفاوت است؛ رانندگانی که قصد عبور از این محور‌ها را دارند حتماً خودرو‌های خود را مجهز به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ کنند.

او از لغزندگی جاده‌های این شهرستان بر اثر بارش برف و کاهش دمای هوا خبر داد و افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و لغزندگی محورها، مردم از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.