مددجویان کمیته امداد خوزستان بیکار نمی‌مانند

تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزش، بکارگیری و اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان با شرکت دریایی بادبان دریای ساحل قشم منعقد شد.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور تحقق اهداف و سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی مددجویان و استفاده از ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای جهت اشتغال مددجویان، تفاهم نامه بین این نهاد و شرکت دریایی بادبان دریای ساحل قشم منعقد شد.

او همکاری فی ما بین در زمینه آموزش، بکارگیری و اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان در زمینه تامین نیروی انسانی شناور‌ها و مشاغل مرتبط در صنایع کشتیرانی و دریانوردی را از مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: گسترش همکاری در جهت آموزش و اشتغالزایی مددجویان در صنایع دریایی و کشتیرانی و دریانوردی و توانمند سازی مددجویان از طریق کاریابی و اشتغال آنان در صنایع دریایی از اهداف این تفاهم نامه به شمار می‌روند.


بیشتر بخوانید


مددجویان کمیته امداد خوزستان بیکار نمی‌مانند

شیبه اظهار داشت: براساس این تفاهم نامه، کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان متعهد می‌شود مددجویانی که نیازمند اشتغال باشند را در صورت داشتن شرایط جسمانی سالم و روحیه کار گروهی و مستعد به کار را به شرکت معرفی کرده مطابق با ضوابط کمیته امداد، هزینه‌های آموزشی مددجویان را به صورت کامل پرداخت کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان تصریح کرد: شرکت دریایی بادبان دریای ساحل قشم متعهد شده که کار آموزان را بعد از پایان دوره و کسب مدارک معتبر دریایی در کم‌ترین زمان ممکن از طریق انعقاد قرارداد کار مطابق با قوانین جمهوری اسلامی به محل کار معرفی کند.

شیبه بیان داشت: همچنین شرکت متعهد است کارآموزان معرفی شده از جانب کمیته امداد را پس از پایان دوره آموزش دریانوردی و کسب مدارک معتبر از سازمان بنادر و دریانوردی کشور بر روی شناور‌های مستقر در محدوده دریای خلیج فارس و با تناژ مشخص که از سوی سازمان بنادر و دریانوردی برای سفر‌های نزدیک به ساحل تعیین شده است، مشغول به کار کند.

مددجویان کمیته امداد خوزستان بیکار نمی‌مانند


بیشتر بخوانید


او اظهار کرد: تلاش درجهت برآوردن نیاز‌های آموزشی مددجویان و با ارائه دوره‌های آموزش هرچه کوتاه‌تر و در قالب مقررات موجود و بر اساس قوانین سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران و بهره گیری از توانایی‌های کمیته امداد جهت جذب نیرو‌های مستعد جهت آموزش و اشتغال از تعهدات شرکت دریایی بادبان دریای ساحل قشم است.

به گفته شیبه در مرحله اول، شرکت دریایی بادبان دریای ساحل قشم، ۵۰۰ نفر از مددجویان واجد شرایط را با بیمه و مزایای کامل و تضمین اشتغال به کار به مدت ۱۵ سال مشغول به کار می‌کند و هزینه‌های آموزش از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان پرداخت خواهند شد.

براساس این گزارش؛ نمایندگان شرکت دریایی بادبان دریای ساحل قشم، ناجی عبیاوی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) و وطن پرست معاون اشتغال کمیته امداد استان در مراسم انعقاد تفاهم نامه حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.