رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران:

فروشندگان سلاح و مهمات جنگی در حوالی میدان سبلان دستگیر شدند

سرهنگ شاملو از انهدام باند فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی و دستگیری ۳ عضو این باند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی شاملو رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران گفت: در هفته گذشته ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت اخباری در خصوص فروش سلاح جنگی و شکاری و سایر ادوات مربوط به آن در فضای مجازی دریافت کردند.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله ماموران دست به کار شده و پس از انجام تحقیقات گسترده موفق شدند هویت اعضای این باند و مخفیگاه آنان را در حوالی میدان سبلان شناسایی کنند.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: با هماهنگی‌های قضائی روز یکم بهمن ماه ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند هر سه عضو باند فروش سلاح در فضای مجازی را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ شاملو توضیح داد: در بازرسی ازمخفیگاه متهمان تعداد ۲ قبضه سلاح جنگی، یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، بیش از ۵۰ عدد فشنگ جنگی، ۶ قبضه سلاح سرد و سایر ادوات کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید می کند و از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
افراد بالاي پنجاه سال بايد مجوز حمل سلاح داشته باشن چون بيشتر در معرض خطر مرگ ناشي از زورگيري هستند
آخرین اخبار