کاهش دما در روز‌های پیش رو موجب یخبندان می شود

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از فردا منتظر یخبندان در استان کرمانشاه باشید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد خسروی  با اشاره به کاهش محسوس دما در روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه اظهار کرد: کاهش دما در روز‌های پیش رو موجب یخبندان و در برخی نقاط مه صبحگاهی می‌شود.

او افزود: عصر امروز پنجشنبه دوم بهمن ماه بارش ضعیفی در برخی نقاط استان کرمانشاه قابل مشاهده بوده و تا اواخر هفته آینده موج قابل توجهی پیش بینی نمی‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه انتهای هفته آینده موج ناپایداری بر جو منطقه مستقر خواهد شد، گفت: بارش برف در ۲۴ ساعته گذشته در شهرستان پاوه ۱۱ سانتی‌متر، ثلاث باباجانی ۱۰، دالاهو ۹، جوانرود پنج، روانسر سه، هرسین ۲ و سنقر و کلیایی یک سانتی‌متر بوده است.

خسروی با بیان اینکه مقدار بارش برف مذکور در ایستگاه‌های هواشناسی ثبت شده است، بیان کرد: بارش برف در گردنه‌ها و ارتفاعات از این مقدار بیشتر بوده به طوری که در برخی موارد ۲ برابر نیز مشاهده شده است.

او ادامه داد: بیشترین بارش باران در ۲۴ ساعته گذشته در ثلاث باباجانی ۲۶ میلی‌متر و کمترین آن در شهرستان قصرشیرین با یک میلی‌متر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: بیشترین میزان بارش باران پس از ثلاث باباجانی به ترتیب در شهرستان‌های پاوه ۲۲ میلی‌متر، سرپل ذهاب ۱۶، گیلانغرب ۱۵، اسلام آبادغرب ۱۲، کرمانشاه ۹، دالاهو هفت، صحنه شش، سنقر و کلیایی پنج و کنگاور سه میلی‌متر ثبت شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.