کاهش ۱۵ درجه‌ای دما در اصفهان

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده ۱۲ تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر گذر موج ناپایدار طی امروز و پایداری نسبی جو از روز جمعه تا روز یکشنبه در استان است.

کاهش دید افقی در شرق اصفهان

او افزود: بر این اساس آسمان استان در بعد از ظهر امروز صاف تا قسمتی ابری، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در شرق و شمال شرق تندباد لحظه‌ای همراه با کاهش دید و گرد و خاک محلی پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: همچنین در این بازه زمانی در بخش‌های شمالی و شرقی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

او با بیان اینکه از فردا تا یکشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد برای استان پیش بینی می‌شود، ادامه داد: در این بازه زمانی افت محسوس دما در اکثر مناطق به ویژه نیمه شمالی استان بین ۱۲ تا ۱۵ درجه بیش بینی می‌شود.

دمای بویین میاندشت ۱۸ درجه زیر صفر می‌رود

هنرمند با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۹ و منفی ۶ درجه سانتی گراد در نوسان است، ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی فریدونشهر و بویین میاندشت با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خور و بیابانک با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه پیش بینی شده است.

او در خصوص میزان بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر در استان ابراز داشت: بارش برف در فریدونشهر ۶ سانتی متر، داران سه سانتی متر، خوانسار چهار سانتی متر و بویین میاندشت دو سانتی‌متر گزارش شده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.