جلوگیری از تصرف غیر قانونی اراضی ملی در خانیمن مرودشت

باتلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان مرودشت از تصرفات غیرقانونی در اراضی ملی پلاک خانیمن شهرستان مرودشت جلوگیری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید روستا رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت ،گفت: در پی بازدید‌های انجام شده از واگذاری‌های محدوده اراضی ملی پلاک خانیمن  شهر مرودشت مشخص شد متخلفان سه هزار و ۷۲۶ مترمربع از اراضی این منطقه را به صورت غیر قانونی به تصرف خود درآورده اند.

او، بیان کرد: بر اساس تبصره ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره ‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور ماموران منابع طبیعی مجازند با جرائم مشهود در عرصه‌های ملی به شدت برخورد کنند.

روستا، با هشدار قاطعانه به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به تصرف اراضی ملی می‌کنند تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان مرودشت با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و تخریب عرصه‌های مرتعی و جنگلی برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی در این خصوص نخواهند داشت.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان مرودشت از بهره‌برداران و دوستداران طبیعت درخواست کرد در کنار حفاظت از عرصه‌های طبیعی و ملی با مشاهده هرگونه تخریب و دخل و تصرف در اراضی ملی مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن شبانه‌روزی ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار