ارتقای پوشش شبکه ارتباطی همراه اول در خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از نصب هزارمین تکنولوژی پرسرعت نسل ۳ G و ۴ G بر روی سایت‌های همراه اول استان در رابطه با فاز ۸ توسعه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: هزارمین تکنولوژی پرسرعت نسل ۳ G و ۴ G بر روی سایت‌های همراه اول استان در رابطه با فاز ۸ توسعه نصب و راه اندازی شد.

او افزود: این پروژه در خوزستان همزمان با دیگر استان‌های کشور با هدف توسعه و گسترش پوشش شبکه ارتباطی همراه اول و با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشترکان همراه اول در شهر‌ها و روستا‌های استان از سال ۱۳۹۸ آغاز شد.

فلاح زاده اظهار داشت: با وجود سخت‌ترین تحریم‌های خارجی و شرایط موجود ۱۵ هزار تکنولوژی ۳ G و ۴ G بر روی سایت‌های همراه اول ۳۱ استان نصب و راه اندازی شده و این در حالی است که از تعداد تکنولوژی نصب شده این پروژه در کل کشور، بیش از یک هزار تکنولوژی نسل ۳ G و ۴ G بر روی سایت‌های خوزستان نصب و راه اندازی شد و شبکه ارتباطی همراه اول در استان ارتقا و توسعه بیشتری یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: هزارمین تکنولوژی بر روی سایت پر سرعت جدید الاحداث بلوار شهرک نفت اهواز به منظور تقویت پوشش آنتن دهی و رفع نقاط کور منطقه شهرک نفت و مناطق اطراف طبق برنامه مدون و در زمان مقرر نصب و راه اندازی شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.