کاهش دید در محور‌های مناطق شرقی کرمان

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر افزایش گرد و غبار و کاهش دید در محور‌های شرقی استان از رانندگان خواست با احتیاط کامل تردد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ علی رضایی، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: بنا به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع طوفان شن در محور‌های مناطق شرقی استان این احتمال نیز وجود دارد که در این مناطق و جاده‌ها با کاهش دید افقی ناشی از افزایش گرد و غبار روبرو شویم.

او افزود: در این رابطه از افراد و رانندگانی که عازم این شهرستان‌ها هستند می‌خواهیم ضمن خودداری از سفر‌های غیرضروری، در صورت مواجه شدن با وقوع گرد و غبار منجر به کاهش دید تا شعاع کمتر از ۱۰۰ متر در یک مکان مناسب در حاشیه جاده توقف و از ادامه حرکت خودداری کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان تصریح کرد: رانندگان در صورتی که با شعاع دید بالاتر از ۱۰۰ متر نیز روبرو باشند حتما با چراغ و فلاشر روشن و سرعت مناسب حرکت و از توقف در مسیر جاده خودداری کنند.

سرهنگ"رضایی"با اشاره به اینکه تمامی محور‌های شمال استان باز و تردد در آن‌ها بدون مشکل خاصی ادامه دارد، گفت: با توجه به حضور مضاعف ماموران پلیس راه در محور‌ها لازم است شهروندان به تذکرات و هشدار‌های ماموران در طول مسیر توجه کنند تا از حوادث احتمالی پیشگیری شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار