دادستان کل کشور:احضار برخی مسئولان به دادسرا به علت گزارش تخلفاتی است که داشتیم

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: احضار برخی از مسئولان به دادسرای عمومی و انقلاب تهران، پیرو بعضی گزارش ها درباره تخلفاتی بود که از قبل داشتیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در سفر به سمنان درخصوص احضار و بازجویی از وزیر ارتباطات گفت : به لحاظ مسائل و شکایاتی که از بخش‌های مختلف درباره وزیر ارتباطات به دادسرای تهران ارجاع شده بود ، ایشان هم طبق قانون برای پاسخگویی به دادسرای تهران دعوت شد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: مسئله ای که درباره انعکاس آن بی انصافی شده این است که تصور بر این بود که اتهام وی فقط نبستن اینستاگرام است و این را در فضای مجازی مطرح کردند در حالی که اتهامات متعددی متوجه وی بوده است.

او افزود: اتهاماتی که به وزیر ارتباطات وارد شده ، اتهام است و ممکن است به قرار منع تعقیب ختم شود، ولی هر فردی در مظان اتهام باشد باید پاسخگو باشد.

منتظری تصریح کرد: در نامه ها به صورت کتبی به وی اعلام شده است که این بخش های مضر فضای مجازی باید بسته شود و قانون هم آنها را به این کار مکلف کرده است .

او تاکید کرد: مصوبات شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی هم ، وزارت ارتباطات را درباره این موضوع مکلف کرده بود که محدودیت هایی را ایجاد کنند که ما شاهد اجرای آن نبودیم .

منبع خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۰۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط اعدام