سرپرست سازمان صمت لرستان:

۳۷۳ تن روغن خوراکی در لرستان توزیع شد

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از توزیع ۳۷۳ تن روغن خوراکی در لرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، بختیار رازانی سرپرست سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به منظور تنظیم بازار و تامین روغن مورد نیاز مردم ۳۷۳ تن روغن خوراکی در هفته جاری در نقاط مختلف استان توزیع شد.

رازانی افزود: برای اینکه در روز‌های جاری مردم استان برای تهیه و تامین روغن خوراکی مورد نیاز خود با مشکل مواجه نشوند، این میزان روغن در فروشگاه‌های سطح شهر‌های استان توزیع شده است تا مردم به راحتی این ماده خوراکی را تامین کنند.

او گفت: ۷۰ تن روغن خوراکی در خرم آباد، ۵۶ تن در بروجرد، ۹ تن در ازنا، ۳۸ تن در الیگودرز، ۵۴ تن در دورود، ۴۶ تن در نورآباد، ۵۷ تن در کوهدشت، ۲۰ تن در پلدختر و ۲۳ تن در شهرستان سلسله توزیع شده است.

سرپرست سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: با توجه به اینکه ۶۸۰ تن روغن خوراکی در ماه‌های پیش رو در حال جذب است، انتظار می‌رود مردم به میزان نیاز روغن خوراکی را خرید کنند تا مشکلی برای دیگر افرادی که این ماده خوراکی را نیاز دارند، به وجود نیاید.

رازانی ادامه داد: خوشبختانه هیچ مشکلی برای تامین روغن مورد نیاز مردم استان وجود ندارد و تمام تلاش خود را برای تامین کامل روغن استان به کار گرفته ایم و در روز‌های آینده نیز توزیع روغن خوراکی در سطح فروشگاه‌ها ادامه خواهد داشت.

او گفت: انتظار داریم مردم از انبار کردن روغن خوراکی در منزل بپرهیزند چرا که مانند ماه‌های گذشته که هیچ مشکلی برای تامین روغن خوراکی در استان وجود نداشت، روغن خوراکی در استان تامین شده است و مردم نباید احساس کنند که مشکل کمبود روغن در استان داریم.

سرپرست سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ابراز افزود: با همکاری مردم و جلوگیری از انبار خانگی روغن خوراکی در استان، روند توزیع این ماده خوراکی در روز‌های آینده نیز به حالت عادی برگردد.

رازانی از مردم خواست ضمن همکاری با سازمان صمت لرستان در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، اخفاء، احتکار و عرضه خارج از شبکه انواع کالا‌های اساسی به ویژه روغن خوراکی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان در میان بگذارند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.