فرماندار خرم‌آباد:

اعطای تسهیلات اشتغال و ازدواج به جوانان تسهیل می‌شود

فرماندار خرم‌آباد از آسان تر شدن روند اعطای تسهیلات اشتغال و ازدواج به جوانان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، جعفر طولابی فرماندار خرم‌آباد گفت: روند اعطای تسهیلات اشتغال و ازدواج به جوانان در این شهرستان تسهیل می‌شود.

طولابی روز پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با حضور مدیران ادارات و ارگان‌های ذیربط، نمایندگان بانک‌های عامل و مسئولان هیات‌های ورزشی در فرمانداری این شهرستان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه جوانان، به تلاش‌های دشمن در هدف قرار دادن جوانان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اعتقادی و فرهنگی اشاره و خواستار توجه ویژه به امور جوانان در جهت آسیب شناسی و دفع توطئه‌های دشمنان شد.

او با تاکید بر فعال شدن کمیته‌های زیر مجموعه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان از مسئولان این کمیته‌ها خواست با برگزاری جلسات و طرح موضوعات مربوطه و مطالعه و آسیب شناسی مسایل نسبت به انعکاس نتایج به این ستاد جهت تصمیم گیری اقدام کنند.

فرماندار خرم‌آباد از دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه ها، سازمان تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های حمایتی در حوزه مسایل فرهنگی خواست اقدامات لازم فرهنگی را با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تهدیدات فرهنگی اجتماعی را در طول سال انجام و گزارش عملکرد را به این ستاد ارایه کنند.

طولابی در ادامه توسعه امکانات ورزشی و پر کردن اوقات فراغت جوانان را گامی مهم در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و از اداره ورزش و جوانان و ارگان‌های ذیربط خواستار توجه بیشتر به توسعه امکانات ورزشی در شهر و روستا‌های تابعه این شهرستان شد.

او با برشمردن خانواده به عنوان بستر اصلی توسعه جامعه از کمیته امداد و بهزیستی شهرستان خواست ضمن شناسایی آسیب‌ها و تهدیدات و اولویت بندی اقشار آسیب پذیر در جهت توانمند سازی این خانواده‌ها اقدامات لازم را به عمل آوروند.

فرماندار خرم‌آباد در آستانه دهه مبارک فجر خواستار برگزاری باشکوه مراسم و برنامه‌های متنوع برای جوانان با رعایت شرایط کرونایی شد.

طولابی ضمن تشکر از همکاری شایسته تشکل‌های مردم نهاد، همکاری و همراهی بیشتر سازمان‌ها و ادارات با این تشکل‌ها و فراهم آوردن زمینه مشارکت آن‌ها را گامی مهم در جهت پیشبرد اهداف سازمان‌ها برشمرد.

او همچنین بر شناسایی استعداد‌های نهفته جوانان شهرستان و کمک در جهت رشد و بالندگی این استعداد‌ها در حوزه‌های آموزشی، تحصیلی، هنری و ورزشی تاکید و جوانان شهرستان را انسان‌هایی شریف و باانگیزه بالا برشمرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.