بازسازی واحد‌های خسارت دیده از آبگرفتگی در ماهشهر

جلسه ستاد بازسازی واحد‌های مسکونی و تجاری خسارت دیده از آبگرفتگی شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه ستاد بازسازی واحد‌های مسکونی و تجاری خسارت دیده از آبگرفتگی آبان ماه امسال ماهشهر با حضور فرماندار، نماینده ستاد بازسازی، مدیران دستگاه‌های ذیربط و بانک‌های عامل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نماینده ستاد بازسازی مناطق آسیب دیده به بیان روند رسیدگی و آخرین وضعیت فعالیت‌ها و وضعیت کنونی پرداخت.

شهاب صدیقی سرپرست فرمانداری ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: روند رسیدگی به بازسازی واحد‌های مسکونی آسیب دیده ناشی از آبگرفتگی در مناطق مختلف شهرستان با جدیّت در حال پیگیری و اجرا است.

او افزود: در همین زمینه تاکنون بیش از ۴ هزار و پانصد واحد مسکونی شناسایی و اعتبارات لازم جهت بازسازی، تعمیرات و کمک معیشتی به آن‌ها اختصاص یافته که از این میزان بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد احداثی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال اجرا بوده و امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال واحد‌های تعمیراتی را به اتمام برسانیم.

صدیقی بیان داشت: در زمینه اعطا تسهیلات بانکی نیز تمهیدات ویژه‌ای با تلاش مضاعف بانک‌ها در نظر گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم در مدت زمان تعیین شده این مأموریت را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.